کارآفرینان از این دنیا چه می خواهند ؟

فردا دستاوردهایی نصيب کارآفرینان می شود که امروز حتما رویایی در سر داشته باشند.
کارآفریننی که هدف، رسالت و رویا دارد و در مسیر آن حرکت می کند،
نه شکست می خورد، نه خاک دیگران را ، نه نا امید می شود، نه افسرده، چون حتی از مشکلات و چالش‌های رسيدن به رویاهایش نيز لذت می برد.
از دل رؤیای کارآفرینان است که اهداف کارآفریننی بیرون می آید. هر آنچه را که بخواهید، حتما آن هم شما را می خواهد.
هر هدفی را که در زندگی دنبال کنید، حتما هم آن هدف شما را دنبال خواهد کرد .
تشنگان گر آب جویند از جهان
آب جوید هم به عالم تشنگان
کاری که کارآفرینان می خواهند انجام دهند،
همان کاری است که برای آن کار ساخته شده‌اند.
کارآفرین وقتی ماموریت اصلی خودش را انجام دهد،
حتما پول هم به سمت او خواهد آمد، در این صورت است که درها به روی کار آفرین باز می شود، و احساس مفید بودن می کند و کار کردن برای کارآفرین حس بازی کردن پیدا می کند.
مهم نیست که دیگران راجع به کارآفرین چه می گویند يا چه چیزی را باور دارند، مهمترین چیزی که کارآفرینان انجام می دهند.
بدون توجه به افکار، رفتار، سخنان و اعمال دیگران مسیری را طی می‌کنند که فلبشان هدایتگر آن باشد .
کارآفرینان دارای هدفهای بلندی هستند،
به این دلیل است که صاحب توانایی‌ها و استعدادهای درخشانی هستند که خواهانه تجلی
آن می‌باشند.
چیز دیگری که کارآفرینان باید بدانند این است که رسالت زندگی کارآفرینان تنها از طریق گرایش‌های قدرتمند درونی ظاهر نمی شود،
بلکه می تواند در لباس نقص های کارآفرین پدیدار شود و باعث تمرکز بر روی کاری شود که در آن کار تجربه کافی دارند .
کارآفرین همیشه بایستی از خود بپرسد: چطور می توانم کیفیت کارم را بالا ببرم؟ چطور می توانم خدمت بهتری به مشتریان بدهم ؟
کارآفرینان این راز را به خوبی می دانند، به همین دلیل همیشه در جستجوی راه های بهتری هستند، چون کارآفرینان هرگز نمی پرسند، آيا می توانم این کار را بهتر انجام دهم؟
چون می دانند که می توانند، پس چنین سئوالی از خود می کنند: چطور می توانم این کار را انجام دهم؟
وقتی کارآفرینان از خودشان می پرسند،
چطور می توانم بهترین محصول يا خدمت را به مشتریان ارائه دهم، آن وقت دکمه خلاقیت شکوفا می شود و راههای بهتر خدمت به مشتریان خودشان را به شما معرفی می کنند.
کارآفرینان هر روز قبل از آنکه به محل کارشان بروند، بایستی چند دقیقه به این موضوع فکر کنند، که من امروز چطور می توانم محصول يا خدمت بهتری از
روز گذشته انجام دهم،
حتما از خودش بپرسد،
امروز برای تشویق کارمندانم از چه روشی می توانم استفاده کنم؟
چه خدمات خاصی می توانم به مشتریانم عرضه کنم؟
چطور می توانم کارآیی سازمانی و شخصی ام را بالا ببرم؟
شاید بعضی از افراد فکر کنند این تمرین ها ساده بنظر برسد،
ولی کارآفرینان با همین تمرین های کوچک به خلاقیت های نامحدود و موفقیت های بزرگی دست پیدا کردند.

21آذر ماه1402

درباره نویسنده

من فرامرز بزرگی با بیش از ۳۵ سال تجربه موفق در حوزه کسب و کار در این وبسایت قصد دارم مطالبی بسیار آموزنده و کاربردی را با شما دوستانم به اشتراک بگذارم.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --