کسب و کارهای جدید و پر درآمد

 

شروع کسب و کار جدید و پر درآمد در سال‌های اخیر بسیار راحت‌تر شده است و دیگر نیاز به داشتن سرمایه‌ی زیاد برای راه‌اندازی کسب و کار نیست. با داشتن کمی روحیه‌ی خلاق و پشتکار می‌توان تجارت خود را راه‌اندازی و شروع به کسب درآمد کرد. بعضی از مردم فقط برای کارآفرینی متولد شده‌اند. آن‌ها یک استقلال خاصی در وجود خود دارند که باعث می‌شود آن‌ها کاملاً مصمم باشند تا خودشان کسب و کار جدید و  موفق را راه‌اندازی کنند.

برای بسیاری از کارآفرینان پیدا کردن اینکه دقیقاً چه کسب و کاری را شروع کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند، سخت است. در واقع یافتن بهترین ایده دشواری‌های خاص خود را دارد. اگر شما تصمیم دارید که کسب و کار خود را شروع کنید، احتمالاً حداقل دو مورد را می‌دانید، اول اینکه می‌خواهید رئیس خودتان باشید و دوم اینکه به دنبال ایجاد کسب و کار پر درآمد هستید.

در این مقاله به پنج مورد از کسب و کار جدید که می‌توانند الهام بخش شما باشد اشاره می‌کنیم.

 

کسب و کارهای موبایل

در حالی که توسعه‌ی برنامه‌های موبایل یک صنعت بزرگ است در اینجا به مشاغلی اشاره می‌کنیم که به سوی مشتریان خود سفر می‌کنند و خدمات یا محصولات خود را در هر جایی که مشتریان مد نظر داشته باشند، ارائه می‌دهند. از آنجا که دسترسی سریع به هر چیزی برای ما خوشایند می‌باشد، کسب و کار جدید که در حال حرکت هستند و خدمات خود را در محل ارائه می‌دهند بسیار سودآور می‌باشند. زیرا مشتریان می‌توانند با یک تماس تلفنی نیاز خود را بر طرف کنند.

برخی از کسب و کار‌ پر در آمد که به وسیله‌ی موبایل انجام می‌شود عبارتند از:

  1. تعمیر کار خودرو
  2. کامیون‌ها و ون‌های فروش مواد غذایی
  3. خدمات شستشوی اتومبیل
  4. تعمیر لوازم خانگی و لوازم برقی
  5. پشتیبانی فن آوری اطلاعات و خدمات کامپیوتری در محل
  6. آموزش‌های خصوصی که شامل آموزش‌های درسی، آموزش موسیقی، ورزش‌های رزمی و بدنسازی و… می‌شود

 

کسب و کار مربوط به کودکان

با توجه به گستردگی مشاغل و کمبود زمان کافی برای بعضی از امور زندگی، همچنین شاغل بودن بسیاری از پدر مادر‌ها، می‌توان با توجه به نیاز آن‌ها برای نگهداری کودکان و انجام سایر امور مربوط به آن‌ها به ایجاد کسب و کار جدید و ایده‌هایی برای داشتن درآمد از این امور پرداخت.

چند مورد از مشاغل که در زمینه‌ی امور مربوط به کودکان می‌باشد و به عنوان کسب و کار پر درآمد می‌توان از آن‌ها بهره گرفت در اینجا بیان می‌کنیم:

  1. خدمات نوزادان و پس از بارداری
  2. فعالیت‌های غنی‌سازی آموزش‌های بچه‌ها در شاخه‌های مختلف
  3. ساختن برنامه‌های موبایل و سرگرمی برای کودکان

موارد ذکر شده از جمله کسب و کار پر درآمدی است که می‌توانید به عنوان یک شغل دائمی و یا کارآفرینی اولیه از آن استفاده کنید.

 

اقتصاد اشتراکی و تقسیم شده

گاهی اتفاق افتاده است که ما چیزی را می‌خواهیم اما میزان و مقدار درخواست ما با توجه به نیاز‌هایمان محدود می‌شود. این پیام اساسی و ابتدایی است که باعث به اصطلاح به اشتراک‌گذاری اقتصاد ما شده است. به دلایل مختلف از جمله نگرانی‌های زیست محیطی، ضرورت اقتصادی و یا حتی ساده‌تر از آن به دلیل تمایل به ارتباط بیشتر انسانی، ایده‌ی اشتراک منابع به عنوان یک فرصت راه‌اندازی کسب و کار کوچک در چند سال گذشته رشد کرده است. در عین حال که فرصت رشد در اقتصاد گسترده اشتراکی در مقیاس بزرگ همچنان وجود دارد، همچنین فرصت‌های بیشتری برای کسب و کار جدید کوچک در سطح محلی وجود دارد.

در اینجا چند مثال در مورد چگونگی راه‌اندازی کسب و کار پر درآمد با اقتصاد اشتراکی برای شما بیان می‌کنیم:

  1. همکاری برای فروش لوازم جانبی و لباس در سایت‌های مختلف به صورت اشتراکی
  2. اجاره‌ی تجهیزات بهبود خانگی از قبیل چمن زن و ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی
  3. اجاره دادن مکان‌ها و فضا‌های اضافی در منزل برای تعطیلات

 

آموزش آنلاین

با توجه به مهارت‌های خود و آنچه که شما در آن تخصص دارید، برای ایجاد یک کسب و کار جدید و پر در آمد می‌توانید از روش‌های آموزش آنلاین برای کسب درآمد و کارآفرینی استفاده کنید. برای راه‌اندازی سیستم آموزش آنلاین به یک سطح فکری مناسب، محتوای آموزشی و تعدادی مخاطب نیاز دارید. همیشه برای راه‌اندازی کسب و کار پر درآمد نیاز به سرمایه‌گذاری‌های مختلفی می‌باشد. در این مورد نیاز ممکن است شما نیاز داشته باشید که در ابتدا وقت و هزینه‌ای را صرف کنید تا بتوانید مخاطبان خود را جذب کنید. اما دقت کنید که پس از آن بدون نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر می‌توانید به کسب درآمد بپردازید.

اگر به ایده‌ی کمک به دیگران و ایجاد پول از طریق یک دوره‌ی آنلاین علاقه‌مند هستید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، می‌توانید از موارد زیر برای شروع کار خود الهام بگیرید:

  1. آموزش‌های آنلاین برای دانشگاهیان
  2. آموزش آنلاین کسب و کار و بازاریابی برای افراد فارغ التحصیل و بدون تجربه‌ی کاری
  3. آموزش‌های سلامت شخصی و بهداشت خانواده
  4. دوره‌های آموزشی سرگرم‌کننده و تفریحی

در تمامی موارد ذکر شده شما می‌توانید از تعداد افرادی که مایل به پرداخت وجه برای یادگیری در مورد موضوعات مورد علاقه‌ی خود هستند برای کسب در آمد و راه‌اندازی کسب و کار جدید خود استفاده کنید و از نتایج آن شگفت‌زده شوید.

 

انجام دور کاری و کار در منزل

همانطور که اقتصاد همچنان به رکود اقتصادی رسیده است و کارفرمایان تمایلی به استخدام تمام‌وقت کارمند ندارند، شما می‌توانید با توجه به مهارت و تخصص خود از فرصت‌های سودآور استفاده کنید و برای صاحبان مشاغل که تمایل به پرداخت حقوق اضافی و تعهد بلند مدت ندارند، بصورت پروژه‌ای و پاره‌وقت کارهایی انجام دهید و از این طریق کسب و کار پر درآمدی برای خود مهیا کنید.

چند مورد از کسب و کار جدید که می‌توان به شیوه‌ی خدمات دور کاری انجام داد عبارتند از:

  1. حسابداری و انجام امور مالی
  2. خدمات مشاوره
  3. طراحی گرافیکی
  4. مدیریت رسانه‌های اجتماعی
  5. سرویس دستیار مجازی

با داشتن خلاقیت و روحیه‌ی پیشرفت و با توجه به نیاز همه‌ی انسان‌ها به داشتن کسب و کار پر درآمد و مناسب، می‌توان به راحتی و بدون سرمایه‌گذاری زیاد در زمینه‌ی مهارت و تخصص شخصی خود به ایجاد کسب و کار جدید بپردازیم.

چند مورد از زمینه های راه اندازی کسب و کار جدید

·       کسب و کار‌های سیار  و از طریق موبایل

·       انجام کارهای مربوط به امور کودکان

·       استفاده از اقتصاد اشتراکی برای خرید و فروش و ارائه خدمات

·       آموزش‌های آنلاین

·       کار در منزل برای کارفرمایان

 

 

 

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --